środa, 8 lipca 2015

Wyprawka szpitalna dla maluszka i mamusi.

  Noworodek w domu i brak dostępu do komputera spowodowały, że dawno tu nie zaglądałam. Nadal nie mam komputera ale znalazłam aplikacje na telefon, na której można pisać bloga :-) bajerów nie ma, ale zawsze coś.
  Juz dawno chciałam się zabrać do opisania co należy zabrać do szpitala. Ja pakowałam się z jedną z blogerek z Galway.

MOJA TORBA SZPITALNA
Szlafrok
Kapcie
Ręcznik ciemny
Kosmetyki codziennego użytku
Kosmetyki do kąpieli
Szczoteczka do zębów, pasta
Skarpetki bawełniane(mi nie były potrzebne bo miałam ciepłe kapcie, ale faktycznie było zimno w stopy)
Wazelina do ust
Wkłady poporodowe(jakieś 2 opakowania)
Koszula do porodu stara
Koszula do karmienia x2
Stanik do karmienia x2
Wkładki laktacyjne(w szpitalu obylam się bez bo mleko nie chciało lecieć, ale są potrzebne bardzo)
Bielizna starsza x3
Majtki jednorazowe (opakowanie)
Woda(mała butelka ze sportowym ustnikiem i duza) więcej napewno ktoś przyniesie po porodzie
Husteczki higieniczne
Coś do poczytania
Słuchawki
Telefon, ładowarka
Aparat fotograficzny
Pieniądze
Ubranie na wyjscie
 
TORBA DLA NOWORODKA
Pieluszki
Pieluchy tetrowe x2
Ręcznik z kapturem
Husteczki nawilzone x 2
Oliwka z oliwek dla dzieci (jest naturana i bezwonna)
Bepantem(chociaż ja nie używam nic do tej pory po zmianie pieluszki i mala nie ma nawet czerwonej pupy)
Kocyk
Top and toes z Johnson do mycia główki
Czapeczka x 3
Rękawiczki x 2
Body x 3
Pajacyk x3
Sweterek zapinany x 3
Skarpetki
Smoczek
Ubranko na wyjście do domu
Można wziąść rożek do zawiniecia jeśli chcecie
Szczotka do włosów dla maluszka tez nie zaszkodzi

Musicie pamiętać, że dziecko po urodzeniu jest malutkie. Ja do samego końca nie wiedziałam jak duża będzie moja dziecina, wiec zabrałam po dwa komplety ubranek: jedno poniżej 3.5 kg i jedno powyżej. Zosia urodziła sie mając 3.48kg ale ubranka były duże. To co miała pod spodem nie było złe, ale sweterek był dużo za duży.

  W rotundzie pieleniarki na początku ubierają dziecko w:
pieluszke
body
pajacyk
sweterek
kocyk
czapeczka
skarpetki jeśli chcecie

Mam nadzieje, że ten opis rozwieje wszelkie wątpliwości oczekujacym mamom. Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie :-)
POWODZENIA

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz